Skal du bruge indstillinger igen, er stien:
Funktioner -> "E-mail-konti" -> "Få vist eller rediger..." -> Marker din mailkonto -> Klik "Rediger"
Skal du bruge indstillinger igen, er stien:
Funktioner -> "Kontoindstillinger" -> Marker din mailkonto -> Klik "Rediger"
Skal du bruge indstillinger igen, er stien:
Filer -> Tryk "Oplysninger" -> "Kontoindstillinger" og vælg "Kontoindstillinger" i drop-down menuen -> Marker din mailkonto -> Klik "Rediger"
Skal du bruge indstillinger igen, er stien:
Filer -> "Kontoindstillinger" og vælg "Kontoindstillinger" i drop-down menuen -> Marker din mailkonto -> Klik "Rediger"
Skal du bruge indstillinger igen, er stien:
"Funktioner" -> "Konti" -> Marker din mailkonto -> Klik "Egenskaber"
Porte
SMTP: 587 (25, 2525, 465)
IMAP: 143, 993
POP3: 110, 995
Evt. fejl?
Kan ikke sende på iphone mobil (TDC som udbyder)
Prøv at sætte smtp til: relay.tdcmobil.dk
"We do not relay"
Betyder at din udbyder ikke tillader, at du bruger en anden mailserver.
- du skal sætte "server til udgående post" til udbyderens smtp
"Intrusion prevention"
Vores mailserver ser, af en eller anden grund, dig som en "fremmed".
Du skal kontakte os. Husk at have dit IP-nummer parat (det kan du finde på http://myip.dk)